sobota 4. januára 2014

#Thousand times

New Year. New beginning.
By the way - Merry Christmas. By the way - Happy New Year.  
Yes I know that this holiday are close to finish , I know also that I'm not so punctual person. And  sorry that I wasn't active in this period , I want to thank you all for your support and comments. They made my days <3 I don't have explanation for it. 
 Chaos in my life continues and I'm still waiting for some definitive dot of this madness "story" . On
beginning of this situation I was so sure , but now I revealed so many "hooks" in it and I'm confused. that's all. I have only one wish for this year (Okay including happiness , health and love)  - I hope that things will finally makes some sense. Please. I wish same for you all. Including happiness , health and love
Year 2013 had both. I was happy , I was sad. One phase ended , one have started. 
1.)And what I should say about Christmas? It was fine.Everything. I really enjoyed it. <3 Finally !
And little surprise (You ll not believe me!) .. I've got new sweater. Hihi
2.)New Year I celebrated  with my friends and it was little bit untypical because we were only 3 girls. Never mind ..we had fun !
Have great time this year my dears. 
________________________________________________________________
Nový Rok. Nový začiatok. 
Mimochodom ..Veselé Vianoce a Šťastný Nový rok.
Viem , že sa nám prázdniny pomaly končia , viem tiež že nie som veľmi dochvíľna osoba. Prepáčte , že som v poslednom čase týchto veľkých sviatkov nebola veľmi aktívna. Chcem sa vám poďakovať za všetku VAŠU aktivitu , podporu a komentáre. Úplne ma to teší v týchto dňoch. <3
Chaos v mojom živote pokračuje a ja stále čakám na definitívnu bodku tohto šialenstva "príbehu". Na začiatku tejto situácie som si bola taká istá , ale teraz keď sa ukázalo toľko háčikov som zmätená. To je všetko. Mám teda len jedno prianie pre tento rok (dobre- vrátane šťastia , zdravia a lásky)- Dúfam , že budú veci dávať konečne nejaký zmysel. Prosím. Prajem to aj vám všetkým.Vrátane šťastia , zdravia a lásky.
Rok 2013 mal oboje. Bola som šťastná aj smutná. Jedna etapa skončila , druhá začala. 
1.)A čo by som mala povedať o Vianociach ? Bolo to fajn. Všetko. Užila som si to. Konečne ! <3 
A malé prekvapko ..(Naozaj mi nebudete veriť !) ..Mám nový sveteeer. Hihi
2.) Nový rok som oslavovala s kamarátkami a bolo to netypické lebo sme boli len tri babule. 
Nevadí ..Bola sranda ! 
Majte sa pekne v tomto roku <3 !
  


During holiday you should do neck exercises :P 


New Year Party Never Killed Nobody!




Photos by : Lusia , Ela
Article and weird person on pictures : ElaMitch ,Zuzana, Lusia

©  ElaMitch

2 komentáre: