nedeľa 22. decembra 2013

#I just want to know you more, than I actually know myself. That's my problem Mr. Inaccessible.



This Christmas break is something what I don’t need for this time. (Yes you can give me a slap; this is what I actually or probably need more!) Last week was so crazy and I still can’t believe who life I live?! Because mine old one was so ordinary, so boring, so..like for senior with fake denture. And now? I’m as from movie Lara Croft with Angelina Jolie in main character. Okay…  I’m pretty lazy so I don’t do these crazy creations like Lara. But Ela is still more sexy.. Okay I’m not.. Okay. This “OKAY” is really annoying, isn’t it ?Okay.

I suppose that you’re asking : Damn! What is she talking about ? So I should say : I talk about one boy , whit green eyes for who , butterflies in my stomach has regularly flying period. That’s it.

These photos we took two weeks ago with Lusia. She is "pretty one" here. I didn’t add it before, probably therefore that these pictures we took, when was outside too cold. And when I said “too cold” I mean freaking cold niggaaas. (Niggas are fine , I like niggas) And how it related with it? Actually I don’t know.  Awkward .Yay.
...
Thanks Lusia. And for future article ..we had huge ball ..so you can looking forward to photos and my boring spiel like a bonus. Yay for second time.
____________________________________________________________
Táto Vianočná prestávka je niečo čo pre tentoraz nepotrebujem. (Áno dajte mi facku; to je niečo čo vlastne alebo skôr pravdepodobne potrebujem viac!) Minulý týždeň bol šialený a ja stále neverím (a tým pádom nechápem) koho život to žijem?! Pretože ten môj starý bol tak obyčajný (dovolím si povedať otrepaný), nudný , jednoducho ako pre seniora s falošnou zubnou protézou. A teraz ? Som ako z filmu Lara Croft s Agelinou Jolie v hlavnej úlohe. Okej ..Som strašne lenivá na to aby som robila také kreácie (t.j. pohybové) ako Lara. Ale Ela je stále viac sexy.. Okej tak nie som. Okej. Toto moje "okej" je stašene otravné , však? Okej.

Predpokladám , že sa pýtate : "o čom to sakra hovorí?"Hovorím o chlapcovi so zelenými očami , pre ktoré motýle v mojom bruchu pravidelne zažívajú lietajúce obdobie.
A teraz k veci. Tieto fotky sme s Lusiou fotili asi pred dvoma týždňami. Lusia je tá pekná tu.
Nepridala som ich sem pravdepodobne preto , že keď sme ich fotili bola vonku hrozná zima . A keď som povedala "zima" myslím tým .."dokelu-a-petržlenu" skoro sme zamrzli. A ako to s tým súvisí ? Vlatne neviem. Trapas .Yay.
...
Ďakujem Lusia. A v ďalšom článku sa už môžete tešiť na fotky z plesu a a moje ďalšie "úplne zaujímavé reči okolo toho".





                                                                      "Les Misérables" <33

                       


Photos by :Lusia
Article and weird person on picture : ElaMitch
©  ElaMitch

2 komentáre: