štvrtok 3. júla 2014

#Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

I'm over it! First year on high school waved to me with goodbye. I'm different person but simultaneously I'm still same. I don't even know what has changed. Maybe everything, maybe nothing. But now my only wish is be outside on some great place with my friends, long black „BOHO“ dress + white sandshoe (H&M collection makes it sure) and enjoy summer. However currently I’m just going to take summer MODE and I’m equipping things which should be done long ago. I hope that it'll be better. Have a nice summer.
***


Mám to za sebou! Prvý ročník na strednej mi zamával na odchod. Som iná osoba ale zároveň stále rovnaká. Ani neviem čo sa zmenilo. Možno všetko, možno nič. Nemám chuť rozmýšľať hypoteticky. Moje prianie je byť vonku na nejakom super mieste s kamarátmi, dlhými čiernymi „BOHO“ šatami a bielymi plátenkami (H&M kolekcia to istí) užívať si leto. Momentálne však len nabieham na letný režim a vybavujem veci, ktoré už mali byť vybavené dávno. Snáď to bude lepšie. Krásne leto všetkým.

Btw sukňa je od Mel (vďaka!!) 




 






Photos: Adiw

Article: ElaMitch


©  ElaMitch

 

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Veď aby nie! Paradnaa je, dakujem mám z nej radosť veľku <3

      Odstrániť
  2. Such a gorgeous outfit:) love it!
    I'm following your blog, would love a follow back :)

    http://cocodrizzle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť